Volná místa Kladno výroba, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
- Řízení všech aspektů projektů (“time/scope/budget”) - Příprava harmonogramů, řízení nákladů a dohled nad realizací - Vedení týmu do 60 lidí (30 THP, 30 dělníků) - Zajištění ekonomického výsledku divize - Spolupráce s ...
Učíte se rádi nové věci? Chcete o všem něco vědět (ale nemusíte o ničem vědět úplně všechno)? Láká vás pestrá a dynamická práce s minimem rutiny? Pokud si na výše uvedené otázky odpovíte kladně, čtete správný inzerát! Pozice researchera je skvělá ...
- komplexní zpracování kalkulací rozpočtových položek pro stavební práce, služby a výrobky do cenové nabídky - kontrola rozpočtů a cenových nabídek - příprava podkladů na tvorbu harmonogramů postupu prací - vedení evidence cenových kalkulací - ...
Co bude Vaší náplní práce? - Řízení a zodpovědnost za projekty – od plánování až po předání zakázky. - Kontrola kvality a efektivity prováděných prací. - Poptávání, porovnávání a jednání se subdodavateli. - Komunikace s investory, vedením ...
- příprava projektů před zahájením - možná spolupráci i s realizačním týmem v průběhu zakázky - spolupráce s obchodním týmem - samostatná tvorba cenových nabídek
Co Vás čeká? - Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho ...
Popis pracoviště: - Nově vznikající ambulance v oboru pneumologie. - Pracoviště bude umístěno v Litoměřicích. - Vybavení ambulance bude moderní a účelně zařízené. - Ambulance bude mít zařízené smluvní vztahy se zdravotními ...
• Řídit stavební činnosti na přidělené části projektu. • Koordinovat a kontrolovat práci subdodavatelů. • Zajišťovat a spravovat dodávky stavebních materiálů. • Dbát na dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů. • Vést stavební ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...